Ερευνητές ανατρέπουν όσα ξέραμε για τα ζυμαρικά

Ερευνητές ανατρέπουν όσα ξέραμε για τα ζυμαρικά

Σας αρέσουν και εσάς τα ζυμαρικά; Κάθε πιρουνιά είναι και μία τύψη για τις θερμίδες που παίρνετε; Κι, όμως, ακόμη μία έρευνα -στις τόσες, που κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας - έρχεται να συμφωνήσει ότι τα ζυμαρικά δεν αυξάνουν τις πιθανότητες αύξησης του βάρους, όπως πιστεύουν πολλοί.

Η μελέτη διεξήχθη από το British Medical Journal κι έγινε σε δείγμα περίπου 2.500 ανθρώπων, που έτρωγαν ζυμαρικά από μία έως και 8 φορές την εβδομάδα. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι καταναλώνοντας ζυμαρικά, δεν είχαν περισσότερες πιθανότητες να πάρουν βάρος ή να αυξήσουν το σωματικό τους λίπος.

Άλλωστε, όπως εξηγούν οι διαιτολόγοι, όλα καταλήγουν στον έλεγχο της μερίδας, στην ποσότητας της, αλλά και στην ποιότητα του φαγητού. Καθώς και στους συνδυασμούς αυτού. Ωστόσο, όπως τονίζουν οι διατροφολόγοι, η ιδανική επιλογή είναι τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή άλλες εναλλακτικές λύσεις, όπως ζυμαρικά από σκουός.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κάλεσμα ΠτΔ στους πολίτες να κρίνουν την Κυβέρνηση - «Καινοτόμα πολιτική πράξη»

Κάλεσμα ΠτΔ στους πολίτες να κρίνουν την Κυβέρνηση - «Καινοτόμα πολιτική πράξη»

Την πλατφόρμα diakivernisi.gov.cy καλεί τους πολίτες να επισκεφτούν, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Νίκος Χριστοδουλίδης, προκειμένου να ενημερωθούν και να κρίνουν τη συνέπεια λόγων και έργων της Κυβέρνησης, σημειώνοντας ότι η κριτική είναι καλοδεχούμενη.

BEST OF TOTHEMAONLINE