Έγινε το πρώτο ΡΑΝΤΕΒΟΥ με Μουρίνιο!

Έγινε το πρώτο ΡΑΝΤΕΒΟΥ με Μουρίνιο!

Καπνός δεν γίνεται να υπάρξει δίχως φωτιά και όπως αναφέρουν Ιταλοί δημοσιογράφοι, έγινε το πρωί της Πέμπτης το πρώτο ραντεβού του Ζοσέ Μουρίνιο με ανθρώπους της Ίντερ για το ενδεχόμενο νέας συνεργασίας τους!

Ο Πορτογάλος προπονητής ταξίδεψε στο Μιλάνο και οι φήμες περί επαφής με τους «νερατζούρι» φαίνεται ότι επιβεβαιώνονται από τον ιταλικό Τύπο τις τελευταίες ώρες.

Σύμφωνα με όσα κυκλοφόρησαν το μεσημέρι της Πέμπτης, ο Μπέπε Μαρότα, εκτελεστικός διευθυντής της Ίντερ, είχε μια πρώτη επικοινωνία με τον Ζοσέ Μουρίνιο σε ξενοδοχείο του Μιλάνου και η συζήτηση των δύο πλευρών αφορούσε το ενδεχόμενο νέας συνεργασίας τους…

Ο Μουρίνιο, είχε αποχωρήσει από το ιταλικό κλαμπ το 2010, έχοντας κατακτήσει το τρεμπλ και φεύγοντας δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά του για το φινάλε της θητείας του, αφού είχε πλέον συμφωνήσει ν’ αναλάβει τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Πηγή: gazzetta.gr

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Στη συνεχώς αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ αναφέρθηκε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, μιλώντας στη δεξίωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ, στη Λευκωσία, με την ευκαιρία της 250ης επετείου από την Ανεξαρτησία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.