Συστήνει… ΞΥΔΙ (!) ο Σαββίδης στον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Συστήνει… ΞΥΔΙ (!) ο Σαββίδης στον Ολυμπιακό (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Λίγη ώρα μετά την γνωστοποίηση της είδησης περί νέας καταγγελίας του Ολυμπιακού στον Άρειο Πάγο για την ΕΡΤ, ο Γιώργος Σαββίδης συνέστησε… ξύδι!

Η συμφωνία του ΠΑΟΚ με την κρατική τηλεόραση για τα επόμενα τρία χρόνια, φέρνει τον Ολυμπιακό στα… «κάγκελα», δεδομένου πως οι «ερυθρόλευκοι» προχώρησαν σε νέα-συμπληρωματική καταγγελία στον Άρειο Πάγο, με στόχο να αναζητηθούν τυχόν ποινικές ευθύνες.

Και όλα αυτά την ώρα που ο ΠΑΟΚ μοιάζει μια… ανάσα από την ΕΡΤ καθώς απομένουν μόνο οι υπογραφές για να σφραγιστεί η συμφωνία των δύο πλευρών που θα αποφέρει 7.500.000 εκατ. ευρώ το χρόνο στον Δικέφαλο.

Η αντίδραση πάντως του Γιώργου Σαββίδη ήταν άμεση, ποστάροντας μια χαρακτηριστική φωτογραφία, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω…

Στην ουσία συνέστησε… ξύδι στον Ολυμπιακό μετά τις τελευταίες εξελίξεις…

Πηγή: sdna.gr

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.