Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Μαριότα Αγγελοπούλου και Μανωλίνα Κωνσταντίνου με χαρακτηριστική άνεση κέρδισαν τις Ουγγαρέζες E. Και Z. Vasvari με 2-0 σετ για τον Β’ Όμιλο.
Ο αγώνας δεν ξεπέρασε τα 23 λεπτά με τις δυο Κύπριες πετοσφαιρίστειες να δείχνουν σαφή ανωτερότητα κερδίζοντας τα σετ με 21- 10 και 21-12. Οι δυο Ουγγαρέζες δέχθηκαν τη δεύτερή τους ήττα.
Με στόχο την πρωτιά του Ομίλου, Μαριότα και Μανωλίνα θα αγωνιστούν αύριο Σάββατο με τις Σλοβάκες Poszmikova και Elekova.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




