H λειτουργία της μονάδας ενός πυρηνικού σταθμού στη Ρωσία διακόπηκε λόγω λάθους στο σύστημα ασφαλείας

H λειτουργία της μονάδας ενός πυρηνικού σταθμού στη Ρωσία διακόπηκε λόγω λάθους στο σύστημα ασφαλείας

Το Μπλοκ 4 του ρωσικού πυρηνικού σταθμού Μπελόγιαρσκ στα Ουράλια όρη σταμάτησε να λειτουργεί σήμερα έπειτα από "λάθος" απόκριση του συστήματος ασφαλείας, ανακοίνωσε μια θυγατρική της κρατικής εταιρίας Rosatom.

Ανέφερε πως η λειτουργία του μπλοκ διακόπηκε στις 09:15 τοπική ώρα (07:15 ώρα Ελλάδας).

"Η διακοπή [λειτουργίας] πραγματοποιήθηκε βάσει ενός συνήθους αλγόριθμου", ανέφερε σε μια ανακοίνωση η Rosenergoatom, η οποία πρόσθεσε πως τα επίπεδα ραδιενέργειας στον σταθμό και στις γύρω περιοχές συνάδουν με τα συνηθισμένα επίπεδα.

Ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1964. Τον περασμένο μήνα, ένας ρωσικός πυρηνικός σταθμός βορειοδυτικά της Μόσχας διέκοψε τη λειτουργία τριών από τις τέσσερις μονάδες του έπειτα από βραχυκύκλωμα σε έναν μετασχηματιστή.

Οι μονάδες επανέλαβαν τη λειτουργία τους στη συνέχεια.

KYΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.

BEST OF TOTHEMAONLINE