Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Στην περιοχή επιχειρούν οι υπηρεσίες του δήμου, των Σωμάτων Ασφαλείας, εναέρια μέσα πυρόσβεσης, καθώς και πολλοί εθελοντές - κάτοικοι του νησιού.
Ο δήμαρχος του νησιού Μιχάλης Κόλλιας σε δηλώσεις του επεσήμανε ότι γίνονται συντονισμένες κινήσεις, έτσι ώστε να τεθεί σε έλεγχο.
Στο έργο της κατάσβεσης, παίρνουν μέρος και πυροσβεστικό ελικόπτερο που απογειώθηκε από το νησί της Σάμου.
Στο νησί έχει μεταφερθεί πεζοπόρο τμήμα με 8 πυροσβέστες από την 1η ΕΜΑΚ, με σούπερ πούμα από τη Σάμο.
Φωτογραφίες από το σημείο:



ΠΗΓΗ: Από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




