Ο πρώτος προπονητής που ΑΠΟΒΛΗΘΗΚΕ με κόκκινη κάρτα! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ο πρώτος προπονητής που ΑΠΟΒΛΗΘΗΚΕ με κόκκινη κάρτα! (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ)

Ο Σλάβεν Μπίλιτς, γνωστός για τις… εκρήξεις του στην άκρη του πάγκου, έγινε ο πρώτος που βάσει των νέων κανονισμών, βλέπει κόκκινη κάρτα ως προπονητής ομάδας και αναγκάστηκε να οδηγηθεί στα επίσημα του γηπέδου, αφήνοντας τους συνεργάτες του υπεύθυνους στη Γουέστ Μπρομ.

Ο Κροάτης κόουτς, είδε κι απόειδε στο παιχνίδι του Σαββάτου κόντρα στη Ντέρμπι Κάουντι, με αποτέλεσμα στο 87ο λεπτό της ισόπαλης (1-1) αναμέτρησης, ν’ αντικρίσει τη δεύτερη κίτρινη κάρτα και ν’ αποβληθεί.

Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά με προπονητή βάσει των νέων κανονισμών, αφού ο Μπίλιτς είδε κανονικά δυο κάρτες, πράγμα που μέχρι πέρυσι δεν συνέβαινε, απλά μπορούσε ο διαιτητής να διώξει τον εκάστοτε τεχνικό από τον πάγκο του.

Η Γουέστ Μπρομ, πάντως, πήρε τον βαθμό χάρη σε αυστηρό πέναλτι που καταλογίστηκε από τον Γκάβιν Γουόρντ…

Advertisement

Μπίλιτς, ο πρώτος προπονητής που βλέπει κόκκινη κάρτα!

Πηγή: www.england365.gr

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.