«Καθάρισε» στο δεύτερο η Σεβίλλη και πέρασε τη Ρεάλ!

«Καθάρισε» στο δεύτερο η Σεβίλλη και πέρασε τη Ρεάλ!

Η Σεβίλλη με 2 γκολ στο δεύτερο ημίχρονο επικράτησε με 2-0 της Χετάφε και ανέβηκε στην 5η θέση, αφήνοντας πίσω της την Ρεάλ Μαδρίτης.

Η Σεβίλλη πήρε μια σημαντική νίκη απέναντι στην αξιόμαχη για ένα ημίχρονο Χετάφε και ανέβηκε στην 5η θέση της Πριμέρα.

Οι γηπεδούχοι από το πρώτο ημίχρονο του αγώνα είχαν την κατοχή, με την Χετάφε να έχει κλειστεί καλά πίσω και να δυσκολεύει ιδιαίτερα την Σεβίλλη. Η πρώτη σημαντική φάση για τη Σεβίλλη ήρθε στο 31ο λεπτό του αγώνα με τον Νολίτο, αλλά το σουτ του έβγαλε με επιτυχία ο τερματοφύλακας των φιλοξενούμενων.

Έτσι το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 0-0. Και στην αρχή του δεύτερου η Σεβίλλη δυσκολεύτηκε να λύσει τον… γόρδιο δεσμό, τον οποίο τελικά «ξεμπέρδεψε» στο 69ο λεπτό της αναμέτρησης με ωραίο πλασέ του Τσιτσαρίτο.

To ματς «κλείδωσαν» οι γηπεδούχοι στο 78΄ του αγώνα με τον Οκάμπος να κάνει το 2-0 με την πρώτη του τελική στον αγώνα.

Πηγή: www.sdna.gr

Διαβάστε Περισσότερα στο: Themasports.com

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE