Εκτός ΑΟΖ το «Barbaros» - Κατευθύνεται από τον Απ. Ανδρέα στην Τουρκία

Εκτός ΑΟΖ το «Barbaros» - Κατευθύνεται από τον Απ. Ανδρέα στην Τουρκία

Από το ακρωτήρι του Αποστόλου Ανδρέα με κατεύθυνση την Τουρκία βρίσκεται το τουρκικό ερευνητικό σκάφος που αλώνισε την κυπριακή ΑΟΖ.

Την ανακοίνωση της απόπλου του σκάφους έκανε χθες το ούτω καλούμενος υπ. Εγωτερικών του ψευδοκράτους Οζντίλ Ναμί. 

Η αναχώρηση του Barbaros από την Κύπρο, σύμφωνα με όσα μεταδίδει και το κρατικό κανάλι, γίνεται ύστερα από την απομάκρυνση της ελληνοκυπριακής πλατφόρμας SAIPEM 10000 της ENI/KOGAS από την κυπριακή ΑΟΖ .

Ο κύριος Ναμί κάλεσε επίσης τον Πρόεδρο Αναστασιάδη να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE