Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Αναλυτικά:
«ΕΡΜΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΌΣ ΛΕΥΚΩΣΊΑΣ 3-5 !!!
(ΦΩΤΟΣ εδώ αναλυτικά)
Σε ένα μάτς οπου ήταν διαφήμιση του Ποδοσφαίρου Η ομάδα μας ηττήθηκε με 3-5 από τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.
Ο Προπονητής μας Ν.Παναγιώτου χρησιμοποίησε διάφορα σχήματα και κάποιους ποδοσφαιριστές απο την Κ19 όπως και κάποιους υπό δοκιμή Αφρικάνους Ποδοσφαιριστές οι οποίοι δεν έπεισαν.
Τώρα απο εδώ και πέρα πλέον θα ετοιμαστούμε για το επόμενο μάτς Πρωταθλήματος με την ΑΕ ΖΑΚΑΚΙΟΥ (εντός έδρας)».
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




