Νίκη στο πρώτο «αιώνιο» ντέρμπι για την Ομόνοια eSports! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ – ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ)
06.12.2019 - 06:00
Ενημέρωση από το γραφείο Τύπου της Ομόνοιας:
«Μεγάλη νίκη πέτυχε ψες η ΟΜΟΝΟΙΑ eSports επικρατώντας με 1-2 του ΑΠΟΕΛ στο πρώτο «αιώνιο» ντέρμπι που διεξήχθη στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος.
Η ομάδα μας αν και έμεινε πίσω στο σκορ στο 34’, πέτυχε την ανατροπή με τα γκολ των Χρυσάνθου στο 41’ και Μπαρτίνιο στο 81’. Στο 63’ ο ΑΠΟΕΛ απώλεσε πέναλτι.
Η σημαντική αυτή νίκη ανέβασε το «τριφύλλι» στην 6η θέση με 17 βαθμούς, φέρνοντας το κοντά στις θέσεις που οδηγούν στο Champions League της επόμενης περιόδου».
Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.