Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Ο Ζακ Μπίνεϊ, επιδημιολόγος στο Emory Univesity της Ατλάντα στην Τζόρτζια των ΗΠΑ, μίλησε στους Times και έκρουσε το καμπανάκι του κινδύνου για όσους νομίζουν πως με την επιστροφή στην κανονικότητα όλα θα ήταν όπως πριν…
«Πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι κάθε μέλος που προσθέτει κανείς σε μια παρέα, τόσο μεγαλύτερο γίνεται το ρίσκο της διασποράς. Αρκούν ελάχιστα άτομα σε πλήθος 60.000 ατόμων μέσα σε ένα γήπεδο για να συμβεί κάτι πολύ κακό. Είναι μεγάλο ρίσκο. Ο Κορονοϊος δεν αστειεύεται!
Θα έλεγα ως επιστήμονας πως δεν γίνεται να επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα αν δεν υπάρξει εμβόλιο. Τελεία και παύλα. Δεν είναι διαπραγματεύσιμο αυτό. Το καλύτερο που μπορούμε να σκεφτούμε είναι να περάσει ένα διάστημα 18 μηνών…» ήταν τα λόγια του καθηγητή!
The post Κορωνοϊός: ΚΑΝΕΝΑΣ στο γήπεδο χωρίς εμβόλιο! appeared first on Thema Sports.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




