Έκπληξη! Αγαπημένο ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ υπέγραψε σύμφωνο συμβίωσης! - Φωτογραφία

Έκπληξη! Αγαπημένο ζευγάρι της ελληνικής σόουμπιζ υπέγραψε σύμφωνο συμβίωσης! - Φωτογραφία

Μία πολύ ευχάριστη είδηση ήρθε στο φως της δημοσιότητας και αφορά την Όλγα Φαρμάκη και τον αγαπημένο της, Σταύρο Μαντόπουλο, οι οποίοι αποφάσισαν να πάνε ένα βήμα παρακάτω τη σχέση τους, υπογράφοντας σύμφωνο συμβίωσης.

Tο ερωτευμένο ζευγάρι που στις 27 Ιανουαρίου απέκτησε το πρώτο του μωράκι, ένα υγιές κοριτσάκι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που υπογράφει η Σάσα Σταμάτη στο Secret των «Παραπολιτικών» επέλεξαν αυτόν τον τρόπο να ενώσουν για πάντα τις ζωές τους.

Άλλωστε και η Όλγα Φαρμάκη αλλά και ο σύντροφός της, Σταύρος Μαντόπουλος που είναι επιχειρηματίας είναι και οι δύο άνθρωποι χαμηλών τόνων και παρόλο που έκαναν το επόμενο βήμα στο δεσμό τους, το έκαναν με διακριτικό τρόπο και χωρίς να έχουν μιλήσει δημοσίως γι’ αυτό.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE