Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Στην συνεδρία συζητήθηκαν τα ζητήματα για τον εμβολιασμό των παιδιών άνω των 12 ετών.
Στο Υπουργικό επίσης συζητήθηκε και το πώς θα μπορούν να εμβολιαστούν άτομα που είναι εκτός ΓΕΣΥ, από το πρόγραμμα των walk-in εμβολιασμών, ενώ εντός της ημέρας αναμένεται σχετική ανακοίνωση από το Υπουργείο Υγείας για το συγκεκριμένο θέμα.
Την σύσκεψη επίσης απασχόλησε και το θέμα των απειλών εναντίον γιατρών τόσο της παιδιατρικής όσο και άλλων ειδικοτήτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




