Θετικός στον κορωνοιό ο Γενικός Διευθυντής της ΟΕΒ Μιχάλης Αντωνίου - Τι αναφέρει ο ίδιος -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Θετικός στον κορωνοιό ο Γενικός Διευθυντής της ΟΕΒ Μιχάλης Αντωνίου - Τι αναφέρει ο ίδιος -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Θετικός στον κορωνοιό εντοπίστηκε ο Γενικός Διευθυντής της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και Βιομηχάνων, Μιχάλης Αντωνίου.

Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω τιτιβίσματος του στο τουίτερ, ουσιαστικά επιβεβαίωσε την πληροφορία του τέως Κυβερνητικού Εκπροσώπου Βίκτωρα Παπαδόπουλου λέγοντας πως σήμερα (Σάββατο 30 Οκτωβρίου) το πρωί διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19.

Στη συνέχεια της ανάρτησης ο ΓΔ της ΟΕΒ ευχήθηκε όλες οι επαφές του να είναι καλά και κανείς να μην υποφέρει εξαιτίας του ενώ λόγω και του αυξημένου φόρτου εργασίας ανέφερε πως το πρόγραμμα του για τις επόμενες ημέρες μεταβάλλεται σε... virtual.

Δείτε το 'τιτίβισμα' του: 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE