Θετικός στον κορωνοιό ο Γενικός Διευθυντής της ΟΕΒ Μιχάλης Αντωνίου - Τι αναφέρει ο ίδιος -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Θετικός στον κορωνοιό ο Γενικός Διευθυντής της ΟΕΒ Μιχάλης Αντωνίου - Τι αναφέρει ο ίδιος -ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Θετικός στον κορωνοιό εντοπίστηκε ο Γενικός Διευθυντής της Ομοσπονδίας Εργοδοτών και Βιομηχάνων, Μιχάλης Αντωνίου.

Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω τιτιβίσματος του στο τουίτερ, ουσιαστικά επιβεβαίωσε την πληροφορία του τέως Κυβερνητικού Εκπροσώπου Βίκτωρα Παπαδόπουλου λέγοντας πως σήμερα (Σάββατο 30 Οκτωβρίου) το πρωί διαγνώστηκε θετικός στον Covid-19.

Στη συνέχεια της ανάρτησης ο ΓΔ της ΟΕΒ ευχήθηκε όλες οι επαφές του να είναι καλά και κανείς να μην υποφέρει εξαιτίας του ενώ λόγω και του αυξημένου φόρτου εργασίας ανέφερε πως το πρόγραμμα του για τις επόμενες ημέρες μεταβάλλεται σε... virtual.

Δείτε το 'τιτίβισμα' του: 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Υπουργικό: Πρόθεση για διορισμό ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για «Κράτος Μαφία»

Την πρόθεση για διορισμό ομάδας ανεξάρτητων ποινικών ανακριτών για την υπόθεση «Κράτος Μαφίας» μετά την παράδοση του πορίσματος της Ανεξάρτητης α Αρχής κατά της Διαφθοράς συζήτησε σήμερα το Υπουργικό Συμβούλιο.

BEST OF TOTHEMAONLINE