Εξιτήριο από το νοσοκομείο στη Ν. Υόρκη πήρε ο Πατριάρχης και αναχωρεί για την Κωνσταντινούπολη

Εξιτήριο από το νοσοκομείο στη Ν. Υόρκη πήρε ο Πατριάρχης και αναχωρεί για την Κωνσταντινούπολη

Εξήλθε από το νοσοκομείο Mount Sinai στη Νέα Υόρκη, σήμερα Παρασκευή, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, μετά την επιτυχημένη επέμβαση τοποθέτησης στεντ, στην οποία υπεβλήθη την περασμένη Τετάρτη.


Ευδιάθετος και συνοδευόμενος από τον Αρχιεπίσκοπο Αμερικής Ελπιδοφόρο και τον Επίσκοπο Μηδείας Απόστολο, ο Πατριάρχης ευχαρίστησε την Ομογένεια για το ενδιαφέρον που έδειξε για την περιπέτεια της υγείας του.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα παραμείνει για ακόμη ένα 24ωρο στη Νέα Υόρκη και θα αναχωρήσει για την Κωνσταντινούπολη το μεσημέρι της Κυριακής, με τις Τουρκικές Αερογραμμές, συνοδεία του γιατρού του Γεώργιου Σύρου.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.