Σταμάτη: «H Δέσποινα Βανδή θέλει να βγει και να φωνάξει… τον αγαπάω τον Μπισμπίκη»

Σταμάτη: «H Δέσποινα Βανδή θέλει να βγει και να φωνάξει… τον αγαπάω τον Μπισμπίκη»

Την πρώτη δημόσια εμφάνιση της Δέσποινας Βανδή με τον Βασίλη Μπισμπίκη θέλησε να σχολιάσει στις τηλεοπτικές κάμερες που βρέθηκαν στο "MadWalk” η Σάσα Σταμάτη.

"Δεν ήταν η πρώτη τους κοινή εμφάνιση, τους έχουμε ξαναδεί, στο λεωφορείο. Είναι ερωτευμένη, είναι ευτυχισμένη και δεν θέλει να το κρύψει. Θέλει να βγει και να φωνάξει "τον αγαπάω τον Μπισμπίκη”" είπε χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.

Όσον αφορά αν έχει τηλεοπτικές προτάσεις, η Σάσα Σταμάτη, είπε: "Τηλεοπτικές προτάσεις δεν έχω τώρα".

Πηγή: yupiii.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE