Ασθενής με κορωνοϊό το έσκασε από νοσοκομείο στην Πάτρα - Περιπολικά άρχισαν να σαρώνουν την περιοχή

Ασθενής με κορωνοϊό το έσκασε από νοσοκομείο στην Πάτρα - Περιπολικά άρχισαν να σαρώνουν την περιοχή

Συναγερμός σήμανε στην Πάτρα το βράδυ του Σαββάτου καθώς άτομο που νοσεί από κορωνοϊό, έφυγε από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν.

Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα thebest, ο ασθενής το 'σκασε από το νοσοκομείο στο οποίο είχε μεταφερθεί, καθώς νοσεί από κορωνοϊό, και αμέσως η διοίκηση του νοσηλευτικού ιδρύματος ενημέρωσε της ΕΛ.ΑΣ.


Περιπολικά άρχισαν να σαρώνουν την περιοχή προκειμένου να εντοπίσουν τον άνδρα και να το μεταφέρουν εκ νέου στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο -από όπου το έσκασε- για να συνεχίσει τη νοσηλεία του.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.