Τέλος στη Νέα Υόρκη η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους

Τέλος στη Νέα Υόρκη η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε κλειστούς χώρους

Η Πολιτεία της Νέας Υόρκης θα άρει από αύριο το μέτρο της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε κλειστούς χώρους, κυρίως στα εμπορικά καταστήματα, τα εστιατόρια και τις επιχειρήσεις, όπως ανακοίνωσε η Δημοκρατική κυβερνήτρια Κάθι Χόκουλ.

Τα νέα κρούσματα της Covid-19 που καταγράφονται καθημερινά στις ΗΠΑ μειώνονται σταθερά τις τελευταίες ημέρες.


Με βάση τη νομοθεσία της Πολιτείας, το μέτρο θα έληγε αύριο. Η Χόκουλ εξήγησε ωστόσο ότι η μάσκα θα παραμείνει υποχρεωτική στα σχολεία. Επαφίεται εξάλλου στους δήμους –όπως σε αυτόν της Νέας Υόρκης– και στους ίδιους τους εμπόρους να αποφασίσουν εάν θα απαιτούν από τους δημότες και τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν μάσκες.

Λίγο νωρίτερα, ο κυβερνήτης της Μασαχουσέτης Τσάρλι Μπέικερ ανακοίνωσε και αυτός με τη σειρά του ότι από τις 28 Φεβρουαρίου παύει η υποχρέωση χρήσης μάσκας στα σχολεία. Η κάθε σχολική περιφέρεια ωστόσο θα έχει τη δυνατότητα να λάβει μέτρα σε τοπικό επίπεδο, εφόσον το κρίνει σκόπιμο.

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Με τη νέα του σύνθεση συνέρχεται σήμερα το Εθνικό Συμβούλιο - Στο τραπέζι οι κρίσιμες εξελίξεις και οι διεργασίες για το Κυπριακό

Με τη νέα του σύνθεση συνέρχεται σήμερα το Εθνικό Συμβούλιο - Στο τραπέζι οι κρίσιμες εξελίξεις και οι διεργασίες για το Κυπριακό

Υπό τη νέα του σύνθεση, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά τις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, συνέρχεται στις 10.00 το Εθνικό Συμβούλιο, σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία καταγράφεται αυξημένη κινητικότητα στο Κυπριακό και εντείνονται οι διεργασίες ενόψει των επόμενων πρωτοβουλιών των Ηνωμένων Εθνών.

BEST OF TOTHEMAONLINE