Ελευθερία Ελευθερίου: Μας έδειξε τα σημάδια που έχει στο σώμα της ένα χρόνο μετά το Survivor

Ελευθερία Ελευθερίου: Μας έδειξε τα σημάδια που έχει στο σώμα της ένα χρόνο μετά το Survivor

Ένας χρόνος πέρασε μετά την αποχώρηση της Ελευθερίας Ελευθερίου από το Survivor και δημοσιεύοντας δύο φωτογραφίες της μας έδειξε πως έμειναν έντονα σημάδια στο σώμα της.  “Σαρβαιβακια μου έχετε και εσείς ακόμα τα σημάδια στο σώμα σας”, έγραψε η Κύπρια τραγουδίστρια.

Διάβασε τη συνέχεια στο lifeNewscy

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE