Ντροπή προκαλούν οι εικόνες από πάρκο στη Λάρνακα - «Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο»

Ντροπή προκαλούν οι εικόνες από πάρκο στη Λάρνακα - «Πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο»

Μόνο ντροπή μπορούν να προκαλέσουν εικόνες που αντικρίζουμε σε πάρκο, στην Λάρνακα.

Σύμφωνα με συμπολίτισσα μας που δημοσίευσε φωτογραφίες στην σελίδα του facebook «Πού πήγαμε», το πάρκο έχει μετατρέπει σε σκουπιδότοπο.

«Πάρκο σε περιοχή της Αραδίππου που πήρα σήμερα τα μωρα μου να παίξουν . Έχουμε ξαναπάει εκει πριν αρκετό καιρό αλλα σήμερα ένιωθα οτι τα πηρα σε σκουπιδότοπο να παίξουν. Γεμάτο σκουπίδια και ζημιές. Πρώτη φορά ειδα έτσι πράγμα. Τραγικό...», αναφέρει στην ανάρτηση της.

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και δέντρο

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και δέντρο

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγωδία στη Λεμεσό: Ανασύρθηκε αναίσθητος από τη θάλασσα 57χρονος

Τραγική κατάληξη είχε πρωινό μπάνιο στη θάλασσα για 57χρονο, ο οποίος ανασύρθηκε νεκρός από το νερό.

BEST OF TOTHEMAONLINE