Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με ανάρτηση στο Twitter του Υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Κασουλίδης είχε σήμερα τηλεφωνική επικοινωνία με τον ομόλογό του της Ελλάδας για ανταλλαγή απόψεων και συντονισμό ενεργειών αναφορικά με εθνικά ζητήματα και περιφερειακές προκλήσεις.
Παρομοίως, το Ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών, είπε σε δική του ανάρτηση στο Twitter ότι στο επίκεντρο της συνομιλίας των δύο Υπουργών ήταν «ο στενός συντονισμός σε όλα τα ζητήματα και οι τελευταίες εξελίξεις στο Κυπριακό.»
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




