Καφές: Πόσα φλιτζάνια ανεβάζουν τη χοληστερόλη

Καφές: Πόσα φλιτζάνια ανεβάζουν τη χοληστερόλη

Η υπέρμετρη κατανάλωση καφέ, πάνω από έξι ποτήρια την ημέρα, συσχετίζεται με την αύξηση των λιπιδίων στο αίμα σύμφωνα με προηγούμενα ερευνητικά ευρήματα και τα νεότερα στοιχεία φαίνεται πως συγκλίνουν σε δύο καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν αυξητικά τη χοληστερόλη: το φύλο και η μέθοδος παρασκευής του καφέ.

Στην έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Open Heart, οι ερευνητές θέλησαν να διαπιστώσουν πώς επηρεάζει ο εσπρέσο τα επίπεδα της χοληστερόλης, συγκρίνοντάς τον με άλλους τρόπους παρασκευής και είδη καφέ, σε περίπου 20 χιλιάδες συμμετέχοντες με μέση ηλικία τα 56 έτη. Αν και οι φυσικές ουσίες του καφέ, όπως η καφεστόλη και καβεόλη, συνδέονται με την αύξηση της χοληστερόλης, ο τρόπος που επηρεάζει η μέθοδος παρασκευής του δεν ήταν ξεκάθαρος.

Πηγή: ygeiamou.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Συνεχίζεται η πολιτική αντιπαράθεση για το «ΔΗΣΑΚΕΛ» - Οι απαντήσεις από ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ - Η δυσφορία ΔΗΠΑ και ΕΔΕΚ για τον ανασχηματισμό και τους ημικρατικούς

Συνεχίζεται η πολιτική αντιπαράθεση για το «ΔΗΣΑΚΕΛ» - Οι απαντήσεις από ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ - Η δυσφορία ΔΗΠΑ και ΕΔΕΚ για τον ανασχηματισμό και τους ημικρατικούς

Δεν λέει να κοπάσει η πολιτική φωτιά που άναψε η αναφορά του Προέδρου της Δημοκρατίας, Νίκου Χριστοδουλίδη, στο «ΔΗΣΑΚΕΛ». Η επίμαχη αναφορά, η οποία έγινε στον απόηχο της έντονης κριτικής για τους διορισμούς στα διοικητικά συμβούλια των ημικρατικών οργανισμών, αντί να λειτουργήσει ως παρένθεση στην πολιτική συζήτηση, εξελίσσεται, σε νέο μέτωπο αντιπαράθεσης.

BEST OF TOTHEMAONLINE