Στο Νοσοκομείο δυο γυναίκες - Δέχθηκαν επίθεση από σκύλο στη Λεμεσό

Στο Νοσοκομείο δυο γυναίκες - Δέχθηκαν επίθεση από σκύλο στη Λεμεσό

Επίθεση από ροτβάιλερ δέχθηκαν δυο γυναίκες από τη Λεμεσό, καθώς προσπαθούσαν να βοηθήσουν γειτονικό τους πρόσωπο να περιορίσει τον σκύλο του.

Το περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 19 Ιουνίου στη Λεμεσό, όταν κάτω από συνθήκες που διερευνώνται οι δυο γυναίκες προσπάθησαν να περιορίσουν τον σκύλο της γειτόνισσας τους με αποτέλεσμα να τους επιτεθεί.

Οι δυο γυναίκες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο, ενώ η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει ανησυχία.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE