«Γαλαζοκίτρινα» ντέρμπι και κορυφή για τον ΑΠΟΕΛ

«Γαλαζοκίτρινα» ντέρμπι και κορυφή για τον ΑΠΟΕΛ

Ο ΑΠΟΕΛ νίκησε 2-0 την Ομόνοια, για την 25η αγωνιστική του πρωταθλήματος Α΄ κατηγορίας, με σκόρερ τους Ντάλσιο και Εφραίμ. Στους 56 βαθμούς οι γαλαζοκίτρινοι που περιμένουν το ματς της ΑΕΚ (54 βαθμοί) κόντρα στον Απόλλωνα την Καθαρά Δευτέρα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο ThemaSports

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE