Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρό αγοράκι 2,5 ετών – Νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με εξανθήματα

Τραγωδία στην Πάτρα: Νεκρό αγοράκι 2,5 ετών – Νοσηλευόταν στο νοσοκομείο με εξανθήματα

Συντετριμμένη είναι η κοινωνία της Πάτρας από τον άδικο χαμό ενός αγοριού 2,5 ετών.

Το παιδί, από την περιοχή της Εγλυκάδας, νοσηλευόταν στο νοσοκομείο του Ρίου, όπου είχε μεταφερθεί παρουσιάζοντας εξανθήματα.

Χειροτέρεψε και διασωληνώθηκε

Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλε το ιατρικό προσωπικό, η κατάστασή του χειροτέρεψε και χρειάστηκε να διασωληνωθεί, σύμφωνα με το tempo24.

Δυστυχώς, δεν τα κατάφερε και χθες, Παρασκευή 25 Νοεμβρίου άφησε την τελευταία του πνοή, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά του.

ΠΗΓΗ: In.gr

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Αγία Νάπα: Βρήκαν 53χρονο βαριά τραυματισμένο στη μέση του δρόμου – Δίνει μάχη για τη ζωή του

Διασωληνωμένος σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 53 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε κάτω από συνθήκες που διερευνώνται.

BEST OF TOTHEMAONLINE