Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά – Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν»

Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά – Νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν»

Δεκατριάχρονη κατανάλωσε ηρεμιστικά και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Αττικόν. Όπως μετέδωσε ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Παπαδόπουλος, για το περιστατικό συνελήφθη μια 63χρονη η οποία το βράδυ της Τρίτης είχε υπό την εποπτεία της την ανιψιά της, ηλικίας 13 ετών.

Το κορίτσι ήταν με μία φίλη του στο σπίτι και κάποια στιγμή διέφυγε της προσοχής της θείας της, πήρε ένα κουτί που περιείχε Ζanax, κατανάλωσε χάπια και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο «Αττικόν» όπου νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.

Η 63χρονη αφού της ασκήθηκε δίωξη για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου αφέθηκε ελεύθερη.

 ΠΗΓΗ: ertnews.gr

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.