Γεραπετρίτης σε Ολγκίν: Το Κυπριακό ύψιστης σημασίας για την Ελλάδα

Γεραπετρίτης σε Ολγκίν: Το Κυπριακό ύψιστης σημασίας για την Ελλάδα

Την προτεραιότητα που αποδίδει η Ελλάδα στο Κυπριακό και τη συστηματική προσπάθεια που καταβάλλει η Αθήνα για την επανεκκίνηση του διαλόγου μεταξύ των μερών, ανέδειξε ο Έλληνας Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης, κατά τη σημερινή του συνάντηση, στην Αθήνα, με την Προσωπική Απεσταλμένη του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για την Κύπρο, Μαρία Άνχελα Ολγκίν Κουεγιάρ.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση του ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών, κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Γεραπετρίτης «τόνισε ότι το Κυπριακό είναι ύψιστης προτεραιότητας ζήτημα για την Ελλάδα, η οποία υποστηρίζει πλήρως τις προσπάθειες της Προσωπικής Απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα του ΟΗΕ». 

«Στο πλαίσιο αυτό η Ελλάδα εργάζεται συστηματικά σε όλα τα διεθνή φόρα, προσβλέποντας στην εκκίνηση ενός διαλόγου μεταξύ των μερών, με στόχο τη δίκαιη και βιώσιμη επίλυση του Κυπριακού στη βάση της διζωνικής, δικοινοτικής ομοσπονδίας και στο πλαίσιο των αποφάσεων και των ψηφισμάτων του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών», καταλήγει η ανακοίνωση του Υπουργείου.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE