Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το «ανεπίσημο δείπνο» δεν θα έχει ημερήσια διάταξη και οι δύο ηγέτες θα ανταλλάξουν απόψεις σε μια κοινωνική ατμόσφαιρα.
«Σε διαβουλεύσεις με το γραφείο του ΓΓ του ΟΗΕ, έχουμε ενημερωθεί από ανώτερους αξιωματούχους του ΟΗΕ ότι η ελληνοκυπριακή πλευρά έχει επίσης αποδεχθεί αυτή την ημερομηνία και ότι η πρόσκληση για το ανεπίσημο δείπνο θα αποσταλεί στις πλευρές από τον ΓΓ Αντόνιο Γκουτέρες στο σύντομο μέλλον», αναφέρεται.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




