Αννίτα: «Tίποτε δεν μου φέφκει…»

Αννίτα: «Tίποτε δεν μου φέφκει…»

Όσοι είχαμε την τύχη ή την ατυχία ακόμα και την υπομονή να παρακολουθήσουμε την τριήμερη συζήτηση στην ολομέλεια της βουλής για την ψήφιση του προϋπολογισμού, είδαμε να εκτυλίσσονται αρκετά ευτράπελα.

Η Πρόεδρος της βουλής Αννίτα Δημητρίου είχε την τιμητική της, προσπαθώντας να βάλει σε τάξη αρκετές φορές τους βουλευτές, που έκαναν φασαρία στην αίθουσα, σαν να βρίσκονταν σε σχολική τάξη. Αυτό, όμως που πρέπει να πούμε, είναι πως η Πρόεδρος της βουλής τα κατάφερε, μια χαρά. Άλλωστε όπως η ίδια είπε, τίποτα δεν μου φέφκει. Το είπε, όταν ο Πρόεδρος της ΔΗΠΑ Μάριος Καρογιάν, έκανε ένα λάθος κατά τη διάρκεια ψήφισης συγκεκριμένης  τροπολογίας. Άδραξε την ευκαιρία λοιπόν η Αννίτα, για να στείλει ένα βροντερό μήνυμα εντός και εκτός, ότι όλα τα παρακολουθεί. Ακούς κ. Αβέρωφ;

ΕΓ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: Άνευ προηγουμένου η εξαιρετική συνεργασία ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ

Στη συνεχώς αναπτυσσόμενη στρατηγική σχέση ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΠΑ αναφέρθηκε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, μιλώντας στη δεξίωση της Πρεσβείας των ΗΠΑ, στη Λευκωσία, με την ευκαιρία της 250ης επετείου από την Ανεξαρτησία των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.