Προκαλεί πάλι ο Ερντογάν: «Θα στηρίζουμε την τουρκική μειονότητα στη Δυτική Θράκη με όλα τα μέσα»

Προκαλεί πάλι ο Ερντογάν: «Θα στηρίζουμε την τουρκική μειονότητα στη Δυτική Θράκη με όλα τα μέσα»

Την ευκαιρία αναφερθεί για μία ακόμη φορά στη «τουρκική μειονότητα» στη Δυτική Θράκη εκμεταλλεύθηκε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με αφορμή τα 30 χρόνια από τον θάνατο του πρώην βουλευτή Ροδόπης Σαδίκ Αχμέτ.

«Τιμώ τη μνήμη του Δρ. Σαδίκ Αχμέτ, ο οποίος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στα επιτεύγματα των Τούρκων αδελφών μας στη Δυτική Θράκη, με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από τον θάνατό του» έγραψε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο Χ.

«Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε την τουρκική μειονότητα στη Δυτική Θράκη με όλα τα μέσα που διαθέτουμε», πρόσθεσε.

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Πρώτη συνεδρία με Φειδία και Οδυσσέα στο Εθνικό Συμβούλιο - Απών ο Αναστασιάδης - Φωτογραφίες

Ξεκίνησε γύρω στις 10.00 η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου, υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Χριστοδουλίδη, η πρώτη συνεδρία του σώματος με τη νέα του σύνθεση, μετά τις βουλευτικές εκλογές του περασμένου Μαΐου.

BEST OF TOTHEMAONLINE