Μετά από 35 χρόνια ... η Παναγία του Κύκκου «βγήκε» ξανά για να φέρει βροχή - Εκατοντάδες πιστοί συνόδευσαν την εικόνα - Δείτε φωτογραφίες

Μετά από 35 χρόνια ... η Παναγία του Κύκκου «βγήκε» ξανά για να φέρει βροχή - Εκατοντάδες πιστοί συνόδευσαν την εικόνα - Δείτε φωτογραφίες

Μια εικόνα με ιστορικό βάρος και πνευματική σημασία «βγήκε» ξανά στους δρόμους μετά από 35 ολόκληρα χρόνια, καθώς η Παναγία του Κύκκου λιτανεύτηκε το πρωί του Σαββάτου σε ειδική δέηση για βροχή.

Μετά την ολονύκτια αγρυπνία και τη Θεία Λειτουργία, κληρικοί και δεκάδες πιστοί συνόδευσαν τη θαυματουργή εικόνα μέχρι το θρονί της Παναγίας, όπου έγινε παράκληση για να σταματήσει η παρατεταμένη ανομβρία που ταλαιπωρεί την Κύπρο.

Ο Μητροπολίτης Κύκκου υπενθύμισε πως ιστορικά η Παναγία του Κύκκου χαρακτηριζόταν ως «Αγία Μαρία της Βροχής», με σχετικές αναφορές ήδη από το 1550, ενώ στο παρελθόν γίνονταν λιτανείες και με άλλες βροχοποιές εικόνες.

Η σημερινή λιτάνευση, πρώτη μετά από δεκαετίες, έγινε μέσα σε κλίμα συγκίνησης και ελπίδας, με τους πιστούς να προσεύχονται για το τόσο αναγκαίο νερό.

 Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Πρόεδρος Χριστοδουλίδης: «Η ενίσχυση της αποτρεπτικής ισχύος είναι ύψιστη προτεραιότητα» – Συνεχίζουν οι αιτήσεις για ΣΥΟΠ - Η αναβάθμιση του θεσμού

Την περαιτέρω ενίσχυση του θεσμού των Συμβασιούχων Οπλιτών (ΣΥΟΠ), στο πλαίσιο της αναβάθμισης της αποτρεπτικής ισχύος της Κυπριακής Δημοκρατίας, ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Χριστοδουλίδης.

BEST OF TOTHEMAONLINE