Όπως ανέφερε, αυτή τη στιγμή προέχει ο σεβασμός και η σιωπή, ενώ ξεκαθάρισε πως την επόμενη εβδομάδα θα τεθούν στο τραπέζι όλες οι ευθύνες.
Αυτούσια η ανάρτηση του:
Εκφράζω την οδύνη μου, καθώς και του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου, για την κατάρρευση της πολυκατοικίας στον Δήμο μας.
Δύο νεκροί μέχρι αυτή την ώρα. Θαμμένοι κάτω από τα ερείπια ενός ακατάλληλου κτιρίου.
Αυτή τη στιγμή αρμόζει μόνο η σιωπή.
Την επόμενη εβδομάδα θα μιλήσουμε αναλυτικά για τις ευθύνες όλων, συμπεριλαμβανομένων ημών και υμών.
Συλλυπητήρια σε όσους αφήνουν πίσω. Συζύγους, παιδιά, γονείς, φίλους.