Σύμφωνα με την ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη σελίδα "Που πήγαμε", οι εργαζόμενοι αδειάζουν τους πράσινους κάδους, ωστόσο αφήνουν πίσω σακούλες και άλλα απορρίμματα που βρίσκονται εκτός αυτών, με αποτέλεσμα να παραμένουν εκτεθειμένα για ημέρες, ιδιαίτερα εν μέσω υψηλών θερμοκρασιών.
Ο πολίτης σημειώνει ότι η συγκεκριμένη περιοχή φιλοξενεί μεγάλο αριθμό φοιτητών, με αποτέλεσμα οι κάδοι να γεμίζουν συχνά και να μην επαρκούν για τον όγκο των απορριμμάτων. Παράλληλα, αναφέρει πως σε ορισμένες περιπτώσεις κάδοι δεν τοποθετούνται ξανά στη θέση τους μετά την αποκομιδή, γεγονός που συμβάλλει στη δημιουργία επιπρόσθετων προβλημάτων καθαριότητας.
Δείτε την ανάρτηση:

