Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην καταγγελία, η ηλικιωμένη είχε προγραμματισμένο ραντεβού στις 11:00 το πρωί. Οι συγγενείς της επικοινώνησαν εκ των προτέρων με το διαγνωστικό κέντρο, ζητώντας, εφόσον ήταν δυνατόν, να εξυπηρετηθεί νωρίτερα, επικαλούμενοι την ιδιαίτερα επιβαρυμένη κατάσταση της υγείας της, τη δυσκολία μετακίνησης, αλλά και το γεγονός ότι υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες.
Όπως υποστηρίζεται, ενημερώθηκαν ότι μπορούσαν να προσέλθουν στις 10:00 το πρωί και πως θα γινόταν προσπάθεια να εξυπηρετηθεί η ασθενής. Ωστόσο, όταν έφτασαν στο κέντρο, αναφέρουν ότι η αναμονή συνεχίστηκε, ενώ, όπως ισχυρίζονται, εξυπηρετούνταν άλλοι ασθενείς που εισέρχονταν από διαφορετικές εισόδους.
Η κατάσταση, σύμφωνα πάντα με την ανάρτηση, οξύνθηκε όταν ζητήθηκαν διευκρινίσεις για την καθυστέρηση. Ο καταγγέλλων ισχυρίζεται ότι δέχθηκε έντονη λεκτική επίθεση από υπάλληλο της υποδοχής, η οποία φέρεται να του είπε ότι «δεν είναι όποτε θέλετε εσείς» και ότι, λόγω της αντίδρασής του, η ασθενής θα καθυστερούσε ακόμη περισσότερο να εξυπηρετηθεί. Επιπλέον, υποστηρίζεται ότι υπήρξε προειδοποίηση πως, σε διαφορετική περίπτωση, θα τους ζητούνταν να αποχωρήσουν από το διαγνωστικό κέντρο.
Ο συντάκτης της ανάρτησης χαρακτηρίζει απαράδεκτη τη συμπεριφορά απέναντι σε μια 82χρονη καρκινοπαθή με αναπηρία και σοβαρά προβλήματα υγείας και καλεί τη διεύθυνση του διαγνωστικού κέντρου, καθώς και τις αρμόδιες αρχές, να διερευνήσουν το περιστατικό. Παράλληλα, δηλώνει ότι είναι πρόθυμος να παράσχει περισσότερες πληροφορίες σε όποιον επιθυμεί να εξετάσει την υπόθεση.