Τμήμα Φορολογίας: Παράταση για σημαντική φορολογική υποχρέωση – Ποιους αφορά

Τμήμα Φορολογίας: Παράταση για σημαντική φορολογική υποχρέωση – Ποιους αφορά

Παρατείνεται η προθεσμία υποβολής Ετήσιας Δήλωσης Παρακράτησης Φόρου Εισοδήματος και Εισφορών (PAYE) για το έτος 2025. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Τμήματος Φορολογίας, η προθεσμία υποβολής της ετήσιας δήλωσης παρακράτησης φόρου εισοδήματος από εργοδότες (PAYE) για το φορολογικό έτος 2025 παρατείνεται μέχρι και την 30η Νοεμβρίου 2026, με απόφαση του Εφόρου Φορολογίας, με σκοπό την περαιτέρω διευκόλυνση της συμμόρφωσης των Εργοδοτών,

Σημειώνεται δε ότι η υποβολή της υπό αναφορά δήλωσης μετά την 30η Νοεμβρίου 2026 θεωρείται εκπρόθεσμη και με βάση το άρθρο 50Α (α) του περί βεβαιώσεως και εισπράξεως φόρων νόμο Αρ4/1978, όπως έχει τροποποιηθεί υπόκειται σε χρηματική επιβάρυνση.

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση φυσικού προσώπου η χρηματική επιβάρυνση είναι ύψους €150. Στην περίπτωση νομικού προσώπου, του οποίου ο κύκλος εργασιών ή τα περιουσιακά στοιχεία υπερβαίνουν το ποσό του ενός εκατομμυρίου ευρώ (€1.000.000) υπόκειται σε χρηματική επιβάρυνση ύψους πεντακοσίων ευρώ (€500) και σε κάθε άλλη περίπτωση νομικού προσώπου σε χρηματική επιβάρυνση ύψους διακοσίων πενήντα ευρώ (€250).

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Η «λευκή σημαία» της Αννίτας και το μεγάλο στοίχημα του ΔΗΣΥ – Το παρασκήνιο πίσω από την απόσυρση και η επόμενη μέρα στην Πινδάρου

Η «λευκή σημαία» της Αννίτας και το μεγάλο στοίχημα του ΔΗΣΥ – Το παρασκήνιο πίσω από την απόσυρση και η επόμενη μέρα στην Πινδάρου

Η απόφαση της Αννίτας Δημητρίου να αποσύρει το ενδιαφέρον της από την κούρσα για το χρίσμα του Δημοκρατικού Συναγερμού, δεν ήταν μια εξέλιξη που προέκυψε μέσα σε λίγες ώρες.

BEST OF TOTHEMAONLINE