Κι όμως υπάρχει πρατήριο που πουλά βενζίνη με 12 σεντ το λίτρο!

Κι όμως υπάρχει πρατήριο που πουλά βενζίνη με 12 σεντ το λίτρο!

Τους… καρπούς του υγιούς ανταγωνισμού απολαμβάνουν οι κάτοικοι μιας κωμόπολης στην πολιτεία του Μίσιγκαν στις ΗΠΑ.

Στο Χόουτον Λέικ, ο «πόλεμος» τιμών ανάμεσα σε τρία πρατήρια υγρών καυσίμων, προκάλεσε την ελεύθερη πτώση στην τιμή της βενζίνης η οποία αρχικά έπεσε κάτω από το 1 δολάριο το γαλόνι (3,785 λίτρα).

Αυτός μάλιστα, όπως διαβάζουμε στο ΝewsBomb.gr  δεν ήταν ο… πάτος, αφού λίγες ημέρες αργότερα κατρακύλησε στα 47,9 cents το γαλόνι ή για εμάς στο 0,12 ευρώ ανά λίτρο! Πιο φθηνά ακόμη και από την Λιβύη που πωλείται προς 13,3 σεντ το λίτρο, ενώ ακόμα και στην Σαουδικη Αραβία η λιανική τιμή αγγίζει τα 22 σεντ!

Όπως ήταν φυσικό και επόμενο, στα βενζινάδικα της πόλης δημιουργήθηκαν ατελείωτες ουρές χιλιομέτρων, καθώς οδηγοί από πολλές περιοχές έσπευσαν να εκμεταλλευτούν το ανέλπιστο «δώρο» γεμίζοντας τα ρεζερβουάρ τους…

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι ο μέσος όρος της τιμής της βενζίνης στις ΗΠΑ είναι πλέον στο 1,89 δολάριο το λίτρο, όταν το 2008 άγγιξε τα 4,12 δολάρια!



 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE