Κατάχρηση αδειών ασθενείας σε Αστυνομία και Φυλακές – Τι αποφασίστηκε σε σύσκεψη τεσσάρων υπουργών
Πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιουνίου 2026 στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως ευρεία διυπουργική σύσκεψη με τη συμμετοχή του Υπουργού Δικαιοσύνης και Δημοσίας Τάξεως, κ. Κωνσταντίνου Φυτιρή, του Υπουργού Οικονομικών, κ. Μάκη Κεραυνού, του Υπουργού Υγείας, κ. Νεόφυτου Χαραλαμπίδη και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, κ. Μαρίνου Μουσιούττα, καθώς και ανώτερων λειτουργών και υπηρεσιακών παραγόντων των τεσσάρων Υπουργείων.



