Οκτάι: Καταδικάζει το κάψιμο σημαίας ψευδοκράτους - 'Η Τουρκία θα είναι πάντοτε δίπλα στους Τ/κ'

Οκτάι: Καταδικάζει το κάψιμο σημαίας ψευδοκράτους - 'Η Τουρκία θα είναι πάντοτε δίπλα στους Τ/κ'

Το κάψιμο σημαίας του ψευδοκράτους από το ΕΛΑΜ καταδικάζει και ο Τούρκος Aντιπρόεδρος Φουάτ Οκτάι αναφέροντας ότι πρέπει να γίνουν τα απαραίτητα ενάντια στους δράστες.

Στο μήνυμά του στο τουίτερ, ο Τούρκος Aντιπρόεδρος αναφέρει πως “καταδικάζω έντονα το κάψιμο της σημαίας της ‘τδβκ’ στη νότια Κύπρο κατά την 36η επέτειο της ίδρυσης της ‘τδβκ’”. Δεν είναι ποτέ αποδεκτές οι επιθέσεις που γίνονται ενάντια στις εθνικές αξίες. Πρέπει να γίνουν τα απαραίτητα ενάντια στους δράστες. Η Τουρκία θα είναι πάντοτε δίπλα στους Τ/κ”.

 

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.