Ο Λιονέλ Μέσι φημίζεται για πολλά. Όχι όμως, για την αίσθηση που ‘χει για τη μόδα. Αμερικανίδα στιλίστρια που έβαλε τη μόδα στο ΝΒΑ και μετά σε όλες τις άλλες επαγγελματικές -αθλητικές- λίγκες, θέλει να τον αναλάβει. Πηγή: contra.gr
Υπήρχαν εποχές που οι NBAers πήγαιναν στο γήπεδο, ντυμένοι ως ‘γκάνγκστερ και ως κατάδικοι’ όπως γραφόταν σε προηγούμενη δεκαετία -όταν τα στερεότυπα έκαναν πάρτι. Στο επίκεντρο ήταν ο Άλεν Άιβερσον. Το ESPN είχε γράψει πως ‘αν υπήρχε ένας παίκτης που να επηρέασε την κουλτούρα του ΝΒΑ στην μετά-Τζόρνταν εποχή, ήταν ο Άιβερσον. Από τα μαλλιά, τα τατουάζ, τα τεράστια κοσμήματα και τα ακόμα πιο μεγάλα αυτοκίνητα‘. Το παράδειγμα του το ακολούθησαν ουκ ολίγοι. Κάποιοι το ‘τερμάτισαν’. Ο Ντέιβιντ Στερν δεν ήταν διατεθειμένος να αφήσει τους παίκτες να ‘χαλάσουν’ την εικόνα της λίγκας. Και κάπως έτσι προέκυψε στη ζωή τους (στις 20/10 του 2005) το ΝΒΑ Player Dress Code.
Τα χρόνια πέρασαν, οι εκατομμυριούχοι NBAers αυξήθηκαν, οι superstars εξελίχθηκαν από αθλητές σε brands και κάπως έτσι προέκυψε η ανάγκη να αλλάξουν και το στιλ τους, εκμεταλλευόμενοι τα trends της μόδας. Προφανώς και κάποιοι επίσης, το τερμάτισαν.
Δεν είναι όμως, αυτοί το θέμα μας. Είναι η στιλίστρια που ανέλαβε το make over του ΝΒΑ: η Ρέιτσελ Τζόνσον, την οποία αποκαλούν ‘Αμερικανίδα νεράιδα της μόδας’. Στο πελατολόγιο της είναι ο ΛεΜπρον Τζέιμς, ο Κόλιν Κάπερνικ, η Σερίνα Ουίλιαμς, ο Jay-Z, ο P Diddy, ο Τζέιμι Φοξ και ουκ ολίγοι άλλοι celebrities παγκοσμίου βεληνεκούς. Η Τζόνσον ήταν δυο χρόνια μακριά από το πτυχίο της, ως καθηγήτριας μαθηματικών σε high schools, όταν γνώρισε συνεργάτη του P Diddy, ο οποίος την ενημέρωσε πως υπήρχαν μαύρες γυναίκες, οι οποίες είχαν αναλάβει να φτιάξουν την εικόνα των διάσημων. Πήρε το πτυχίο της, μετά έπιασε δουλειά σε περιοδικό μόδας και από εκεί πέρασε στο styling μουσικών.
Ο πρώτος αθλητής-πελάτης της ήταν ο Τζέιλεν Ρόουζ. “Αυτός μου άνοιξε την πόρτα και με βοήθησε να καταλάβω τη φιλοσοφία των αθλητών”. Μετά ο Jay-Z, με τον οποίον ήδη συνεργαζόταν, της σύστησε τον ΛεΜπρον Τζέιμς και κάπως έτσι απέκτησε πρόσβαση παντού και σε όλους.
“Ο κόσμος της μόδας δεν αντιλαμβανόταν τότε πώς μπορεί να ωφεληθεί από αθλητές που ήταν γνωστοί σε όλον τον πλανήτη. Όπως οι τελευταίοι δεν κατανοούσαν τον τρόπο που μπορούσαν να ωφεληθούν από τη μόδα. Έπρεπε να ενώσω αυτούς τους δυο κόσμους. Ο στόχος μου ήταν να συστήσω τον ΛεΜπρον σε οίκους μόδας και να φορά δικά τους ‘κομμάτια’ στις δημόσιες εμφανίσεις του. Να φορά ό,τι φορούσαν οι ηθοποιοί”.
Το πείραμα ήταν επιτυχημένο και όπως συμβαίνει με κάθε νέο ‘παιχνίδι’ στο ΝΒΑ, το υιοθέτησαν και άλλοι, με πρώτους τους Τζέιμς Χάρντεν και Ράσελ Ουέστμπρουκ. Δεν αρκούνταν στο να φτιάξουν το στιλ τους, αλλά πήγαιναν και σε όλες τις επιδείξεις μόδας. Δηλαδή, άρχισαν να ενδιαφέρονται γενικότερα για αυτό που λέγεται ‘μόδα’. Και τούμπαλιν. Η Τζόνσον ταξίδευε για τη δουλειά της, σε όλες τις εβδομάδες μόδας της Ευρώπης και έτσι κατάλαβε πως υπήρχε μια τεράστια ευκαιρία εκεί, για τους πελάτες της “για αθλητές, για μαύρους άνδρες, γιατί έως τότε δεν υπήρχαν επιλογές, βάσει της πολυπολιτισμικότητας”. Αυτός που έκανε τη σύνδεση μεταξύ των δυο ηπείρων ήταν ο Βίκτορ Κρουζ (παίκτης του NFL), ο οποίος έγινε το νέο πρόσωπο της Givenchy, τον Ιούνιο του 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:
• Θα πας στο Τρόοδος; Ανοιχτοί για όλα τα οχήματα οι δρόμοι - Για λίγα μέχρι την κορυφή του Ολύμπου
• Πέθανε η Ολίβια Χάσεϊ: Θρήνος για την «Παναγία» του «Ιησού από τη Ναζαρέτ»
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις