ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Νέο κρούσμα κορωνοϊού στο Νοσοκομείο Λεμεσού

ΚΥΠΡΟΣ - ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Νέο κρούσμα κορωνοϊού στο Νοσοκομείο Λεμεσού

Εργαζόμενη στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού διαπιστώθηκε ότι προσβλήθηκε από τον κορωνοϊό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τη νοσηλεύτρια που βρέθηκε το Σάββατο θετική στον κορωνοϊο, μια ακόμη εργαζόμενη στο νοσοκομείο Λεμεσού διαπιστώθηκε ότι προσβλήθηκε από τον ιό. Πρόκειται για μέλος του γραμματειακού προσωπικού, που βρισκόταν σε αυτοπεριορισμό τις τελευταίες 15 μέρες, μετά και το θετικό δείγμα του Περιφερειακού Διευθυντή Λεμεσού-Πάφου του ΟΚΥπΥ Χρίστου Νικολάου.

Το συγκεκριμένο μέλος του γραμματειακού προσωπικού επέστρεψε στα καθήκοντά της την Πέμπτη. και υποβλήθηκε εκ νέου σε εξέταση, μετά την ενημέρωση ότι θετικό στον ιό βρέθηκε και άλλο μέλος της διοίκησης του νοσηλευτηρίου. Αυτή τη φορά το αποτέλεσμα ήταν θετικό. Στο Νοσηλευτήριο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, λαμβάνονται όλα τα μέτρα βάσει πρωτοκόλλου.

ΑΠΟ ΚΥΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Κυπριακό: Στη Νέα Υόρκη κρίνονται τα επόμενα βήματα - Τι μεταφέρει η Ολγκίν στον Γκουτέρες

Στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών μεταφέρεται σήμερα, το επίκεντρο των εξελίξεων στο Κυπριακό, καθώς η προσωπική του απεσταλμένη, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, συναντάται στη Νέα Υόρκη με τον Αντόνιο Γκουτέρες για μια επαφή που θεωρείται καθοριστικής σημασίας για την πορεία της διαδικασίας τους επόμενους μήνες.

BEST OF TOTHEMAONLINE