Μήνυμα του Υπ. Υγείας μετά τον διψήφιο αριθμό κρουσμάτων- «Μας γεμίζει αισιοδοξία και δύναμη» - Το «ευχαριστώ» στους πολίτες

Μήνυμα του Υπ. Υγείας μετά τον διψήφιο αριθμό κρουσμάτων- «Μας γεμίζει αισιοδοξία και δύναμη» - Το «ευχαριστώ» στους πολίτες

Εμφανέστατη είναι η βελτίωση των δεικτών και συνάμα της επιδημιολογικής κατάστασης στην Κύπρο με τον Υπουργό υγείας σε μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας και να κάνει λόγο για καλύτερες μέρες που έρχονται.

Η ανάρτηση του Κ. Ιωάννου:

Η πολύ καλή βελτίωση των επιδημιολογικών δεικτών μας γεμίζει αισιοδοξία και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την προσπάθεια με τον ίδιο ρυθμό. Τα αποτελέσματα των τελευταίων ημερών είναι η επιβράβευση των κόπων πολλών ανθρώπων της πρώτης γραμμής και των θυσιών των πολιτών. Τους ευχαριστούμε όλους. Συνεχίζουμε προσεκτικά με τήρηση των μέτρων, εμβολιασμούς/τεστ, και σίγουρα θα έρθουν ακόμη καλύτερες μέρες.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Νέα βήματα στο Κυπριακό μετά την ενημέρωση Ολγκίν στον Γκουτέρες - Στο επίκεντρο οι επαφές σε Κύπρο, Ελλάδα και Τουρκία

Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.

BEST OF TOTHEMAONLINE