ΠΑΣΙΚΑ: Ξανά στους δρόμους - Καλούν σε διαμαρτυρία για τα Safe Pass

ΠΑΣΙΚΑ: Ξανά στους δρόμους - Καλούν σε διαμαρτυρία για τα Safe Pass

Ακομα μια φορά ο ΠΑΣΙΚΑ καλεί τα μέλη του κατέλθούν σε πορεία  διαμαρτυρίας μετά τις ανακοινώσεις για τα Safe pass.

Συνεχίζει η διαφωνία των Ιδιοκτητών Κέντρων Αναψυχής να αναλάβουν τον έλεγχο των πελατών τους και κατά πόσον κατέχουν safe pass ή rapid test .

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει σε ανάρτηση του στα Social media :

"Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου αύριο 16.7.21 μαζεύομαστε με τα αυτοκίνητα μας στο ΓΣΠ και εκεί θα ανακοινωθεί η πορεία που θα ακολουθήσουμε . Ωρα αναχώρησης από το ΓΣΠ 10.30 π.μ.!!!! ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ . ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ !!!!"

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό

Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

BEST OF TOTHEMAONLINE