Μαρία Σπυράκη: «Κατέθεσα το ποσό των 21.240 ευρώ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την περίοδο 2016-2020»

Μαρία Σπυράκη: «Κατέθεσα το ποσό των 21.240 ευρώ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την περίοδο 2016-2020»

Σε ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα προχώρησε η ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη, μετά τις αποκαλύψεις για αμοιβές εξαιταίας των οποίων έχει ζητηθεί η άρση της ασυλίας της.

«Κατέθεσα το ποσό των 21.240 ευρώ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανάρτησή της στο Instagram.

Ολόκληρη η ανάρτηση της Μαρίας Σπυράκη:

«Κατέθεσα χθες, με άρνηση της ευθύνης μου και έγγραφη δήλωση επιφύλαξης για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου, το ποσό των 21.240 ευρώ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, προκειμένου να μην υπάρχει καμία διαφορά του προϋπολογισμού του γραφείου μου με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την περίοδο 2016-2020».

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maria Spyraki (@mariaspyrakieu)

ΠΗΓΗ: Πρώτο Θέμα

 

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Αιματηρό οικογενειακό θρίλερ στη Λευκωσία: Καταζητείται 35χρονος για απόπειρα φόνου της συζύγου και της πεθεράς του

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ένα θρίλερ στην πρωτεύουσα μετά την αιματηρή επίθεση που σημειώθηκε το απόγευμα του Σαββάτου, αναστατώνοντας τη Λευκωσία.

BEST OF TOTHEMAONLINE