«Πέτασε» 25χρονος στον αυτοκινητόδρομο - Έπιασε τιμόνι υπό την επήρεια ναρκωτικών - Πάει Δικαστήριο

«Πέτασε» 25χρονος στον αυτοκινητόδρομο - Έπιασε τιμόνι υπό την επήρεια ναρκωτικών - Πάει Δικαστήριο

Μέλη της Αστυνομίας (ΟΠΟΔ Αρχηγείου), ενώ διενεργούσαν χθες βράδυ τροχονομικούς ελέγχους στον αυτοκινητόδρομο Λάρνακας – Κοφίνου, εντόπισαν και ανέκοψαν οδηγό, ο οποίος κινείτο με ταχύτητα 198 χιλιόμετρα την ώρα αντί 100 που είναι το επιτρεπόμενο όριο.

Από εξετάσεις που ακολούθησαν διαπιστώθηκε, ότι πρόκειται για νεαρό άντρα ηλικίας 25 ετών, στον οποίο έγινε και προκαταρκτική εξέταση νάρκοτεστ με θετικό αποτέλεσμα.

Ο 25χρονος συνελήφθη για το αυτόφωρο αδίκημα της υπέρβασης του ορίου ταχύτητας και στη συνέχεια αφέθηκε ελεύθερος.

Σήμερα αναμένεται να κατηγορηθεί (για το αδίκημα της υπέρβασης του ορίου ταχύτητας) ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λάρνακας.

Ο Περιφερειακός Αστυνομικός Σταθμός Κοφίνου συνεχίζει τις εξετάσεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

ΠτΔ: «Ενδεχομένως νέο Εθνικό Συμβούλιο στις αρχές Ιουλίου - Δεν επηρεάζει τις προσπάθειες στο Κυπριακό η παραίτηση Στάρμερ»

Εποικοδομητική χαρακτήρισε απόψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Νίκος Χριστοδουλίδης, τη σημερινή, πρώτη υπό τη νέα σύνθεση του, σύσκεψη του Εθνικού Συμβουλίου.

BEST OF TOTHEMAONLINE