Ιατρική αμέλεια καταγγέλλει η οικογένεια της 8χρονης Καισσαριανής - Άφησε την τελευταία της πνοή στο Μακάρειο
22.04.2024 - 08:29
Σε καταγγελία για ιατρική αμέλεια προχώρησε η οικογένεια της 8χρονης Καισσαριανής Πιριπίτση από τον Κορμακίτη, η οποία άφησε την τελευταία της πνοή το περασμένο Σάββατο.
Μιλώντας στην εκπομπή «Alpha Καλημέρα», ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας Χρήστος Ανδρέου, ανέφερε ότι η μητέρα της 8χρονης έχει ήδη προχωρήσει σε γραπτή κατάθεση στην Αστυνομία, καταγγέλλοντας ιατρική αμέλεια.
Υπενθυμίζεται ότι η μικρή Καισσαριανή έφυγε από τη ζωή χθες Σάββατο 20 Απριλίου, βυθίζοντας στο πένθος τους οικείους της καθώς και τον Σύνδεσμο Γονέων Δημόσιου και Κοινοτικού Νηπιαγωγείου Αγίου Μάρωνα.
Σημειώνεται ότι η νεκροτομή επί της σορού της θα διενεργηθεί εντός των επόμενων ημερών από την ιατροδικαστή Αγγελική Παπέττα.
Για τα αποτελέσματα των επαφών της σε Λευκωσία, Αθήνα και Άγκυρα, ενημέρωσε τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, η προσωπική απεσταλμένη του για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν.