Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

“Καταλαβαίνουμε την κατάσταση μας, αφού είμαστε στον πάτο της βαθμολογίας και είναι δύσκολο. Παίζαμε με μία δυνατή ομάδα σήμερα και προσπαθήσαμε να παίξουμε αμυντικά.
Ο αντίπαλος όμως ήταν πολύ επιθετικός και μας κέρδισε δίκαια. Πρέπει να δουλέψουμε πολύ στη συνέχεια για να βελτιωθούμε και να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για την παραμονή μας.
Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια και θα πρέπει σύντομα να αρχίσουμε να παίρνουμε βαθμούς για να πετύχουμε τον στόχο μας”.
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




