Νέος κύκλος επαφών της Ολγκίν στις Βρυξέλλες για το Κυπριακό
Οι Βρυξέλλες είναι ο επόμενος σταθμός της περιοδείας της προσωπικής απεσταλμένης του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών για το Κυπριακό.

Αναλυτικά όλα όσα ειπώθηκαν:
«Αυτός είναι ο πρόεδρος του ΓΣΟ; Ντροπή τους! Να βγαίνουν και να λένε αυτά που λένε, ντροπή σας. Ντροπή για το κυπριακό ποδόσφαιρο, κάποιοι άλλοι έφτασαν την Κύπρο σε αυτό το επίπεδο και μας αναγκάζει να παίζουμε σε αυτά τα γήπεδα. Δούλευε το air condition; Μπορεί να είναι ανοικτό αλλά δεν δουλεύει όπως πρέπει. Υπάρχει ένα air condition στα αποδυτήρια και δεν δουλεύει. Υπάρχουν κατεστραμμένες τουαλέτες, δεν δούλευε ούτε μια. Αυτά τα αποδυτήρια, πριν 30 χρόνια ήταν τα ίδια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν πρέπει να βγαίνουν και να μιλάνε».
Λάμπρου και Κετσπάγια είχαν στη συνέχεια ένα έντονο διάλογο… on air:
Διαβάστε επίσης:
Zει στον ΚΟΣΜΟ του ο πρόεδρος του ΓΣΟ! Τι ΑΠΑΝΤΗΣΕ στον Τιμούρ Κετσπάγια…
Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις




