Συγχαρητήρια Αννίτας σε Μητσοτάκη – «Τα αδελφά μας κόμματα συνεχίζουν μαζί προς όφελος των πολιτών»

Συγχαρητήρια Αννίτας σε Μητσοτάκη – «Τα αδελφά μας κόμματα συνεχίζουν μαζί προς όφελος των πολιτών»

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας, Κυριάκο Μητσοτάκη, είχε το βράδυ της Κυριακής (21/5) η Πρόεδρος της Βουλής και Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, Αννίτα Δημητρίου.

Σε ανάρτησή της στο Twitter η κ. Δημητρίου αναφέρει πως, «επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας και Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, μεταφέροντας του τα θερμά συγχαρητήρια της ηγεσίας του ΔΗΣΥ για τη μεγάλη νίκη στις εκλογές, η οποία αντανακλά την εμπιστοσύνη των πολιτών, στις προσπάθειες για εκσυγχρονισμό και τολμηρή αναδόμηση της χώρας».

«Τα δύο αδελφά κόμματα μας συνεχίζουν ΜΑΖΙ προς επίτευξη των εθνικών μας στόχων και προς όφελος των πολιτών», καταλήγει η Πρόεδρος του ΔΗΣΥ.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Θρίλερ με τον θάνατο του βρέφους στη Λεμεσό – «Μίλησε» αλλά δεν έδωσε απαντήσεις η νεκροτομή

Στο «σκοτάδι» παραμένουν τα ακριβή αίτια της ανείπωτης τραγωδίας που συγκλονίζει το παγκύπριο, με τον αδόκητο χαμό του 12μηνου βρέφους στη Λεμεσό, το οποίο «έσβησε» μόλις δύο εικοσιτετράωρα πριν γιορτάσει τα πρώτα του γενέθλια.