ΝΟΜΙΚΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

Βασιλικότεροι του ιερέως

Βασιλικότεροι του ιερέως

“Θα σε γιορτάζουμε είτε το γουστάρεις, είτε όχι”. Αυτό πάνω κάτω είπαν οι συντεχνίες των εκπαιδευτικών μας (ξέρετε, αυτών που πάνω απ’ όλα κόπτονται για το καλό εχμ.. της δημόσιας εκπαίδευσης και ουχί για τα κεκτημένα τους) στον Αρχιεπίσκοπο, όταν ο τελευταίος επανέλαβε την επιθυμία του να καταργηθεί η (παντελώς άκυρη και άχρηστη) αργία της ονομαστικής του εορτής, κατάλοιπο της εποχής όταν ΠτΔ, Αρχιεπίσκοπος και Απόλυτος Κύπριος Σταρ ήταν το ίδιο πρόσωπο.

Ταυτόχρονα χαρακτήρισε εμπαιγμό την πρόταση του ανεξάρτητου βουλευτή Κώστα Ευσταθίου να γίνει τράμπα της εν λόγω αργίας με την 7η(!) Ιανουαρίου, διακαής πόθος όσων αδυνατούν να επιστρέψουν στις δουλειές τους μετά από δύο εβδομάδες καθισιό (πρόταση που μελετούσε το Υπουργείο Παιδείας αλλά δεν είχε υποβάλλει ακόμα επίσημα).

«Αυτή η πολιτεία αποφάσιζε, από την εποχή του Μακαρίου, ότι πρέπει να τιμάται ο προκαθήμενος της Κυπριακής Εκκλησίας, φαντάζομαι για τη μεγάλη προσφορά της εκκλησίας στην παιδεία. Αυτό που λέμε η καθιέρωση της γιορτής, δεν είναι μόνο για το πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου, είναι και μία αναγνώριση της προσφοράς της εκκλησίας. Δεν είναι μόνο για ένα πρόσωπο», εξήγησε στον Reporter ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Δημήτρης Ταλιαδώρος, προφανώς γιατί και οι πλέον hardcore συνδικαλιστές ξέμειναν από επιχειρήματα για να διασώσουν μια τελείως άχρηστη αργία που δεν τη θέλει ούτε καν αυτός που υποτίθεται ότι τιμά, κι άρχισαν να συναγωνίζονται τον Λετυμπιώτη στις γελοίες δικαιολογίες και υπεκφυγές.

Γιατί εάν θέλουν Υπουργείο και εκπαιδευτικοί να τιμήσουν τον Αρχιεπίσκοπο για την εχμ... μεγάλη προσφορά της Εκκλησίας στην Παιδεία, γνωρίζουν πολύ καλά ότι μπορούν κάλλιστα να το κάνουν με ανοιχτά τα σχολεία παραχωρώντας ανήμερα της γιορτής μία-δύο περιόδους για την προσφορά της Εκκλησίας, το βιογραφικό του Αρχιεπισκόπου, ακόμα και επισκέψεις σε κοντινές εκκλησίες ή του ίδιου του Αρχιεπισκόπου σε επιλεγμένα σχολεία. Και μετά συνεχίζεις κανονικά το μάθημα αντί να χαθεί ολόκληρη μέρα για κάτι που κυριολεκτικά δεν το θέλει ούτε ο παπάς.

Φυσικά σε ένα καθαρά κοσμικό σχολείο μιας πολιτισμένης χώρας και όχι του Ιράν της Μεσογείου δεν θα επιτρεπόταν καμία ανάμειξη της Εκκλησίας στη δημόσια εκπαίδευση με το σκεπτικό ότι η τελευταία πρέπει να προάγει τη μόρφωση και διαμόρφωση της προσωπικότητας των μαθητών και όχι τον προσηλυτισμό τους, για τον οποίο μπορούν να αναλάβουν οι γονείς και η Εκκλησία στον ελεύθερο χρόνο του. Αλλά από τη στιγμή που η “προσφορά της Εκκλησίας” χρησιμοποιείται ως αστεία πρόφαση από τους συνδικαλιστές για να κρατήσουν με νύχια και με δόντια ακόμα μια άχρηστη αργία για καφέδες και shopping, τότε ναι, υπάρχουν τρόποι να την τιμήσεις κρατώντας ανοιχτά τα σχολεία και κάνοντας την αναθεματισμένη δουλειά σου.

Επίσης πρέπει να διαλέξετε, θέλετε ή όχι να ανακατεύονται οι παπάδες στα της εκπαίδευσης; Γιατί από τη μια καίγεστε να τιμήσετε την ”προσφορά” της Εκκλησίας στην Παιδεία (αλήθεια ποια είναι ακριβώς αυτή πέρα από τον μύθο του κρυφού σχολειού;) κι από την άλλη τονίζετε με έντονο ύφος ότι τα θέματα που αφορούν τα σχολεία, τον τρόπο λειτουργίας τους και τις συνθήκες εργασίες τους πρέπει να μένουν μεταξύ των οργανώσεων και του Υπουργείου Παιδείας. Δηλαδή να ΜΗΝ ανακατεύονται. Είναι οκ δηλαδή η κατήχηση, η προπαγάνδα και ο προσηλυτισμός αλλά τραβάμε κόκκινη γραμμή όταν έχει να κάνει με τα εργασιακά και τις αργίες μας, σωστά; Πραγματικά είναι πολύ συγκινητικό το ενδιαφέρον σας για το καλό της παιδείας.

Πέρα από την υποκρισία και τις γελοίες δικαιολογίες (πείτε απλά ότι δεν θέλετε να χάσετε την αργία σας, οκ δεν ακούγεται και πολύ αλτρουιστικό όπως συνηθίζετε να μυξοκλαίτε στα σόσιαλ αλλά τουλάχιστον είναι ειλικρινές) οι συντεχνίες των εκπαιδευτικών μπορούν να λένε ό,τι θέλουν, άλλωστε η διατήρηση και των πιο μικρών ή εξωφρενικών κεκτημένων του κλάδου είναι πρακτικά ένα από τα καθήκοντά τους (ίσως και το... μοναδικό τους τα τελευταία χρόνια αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας). Υπεύθυνο για την κατάργηση αυτής της άκυρης και αναχρονιστικής αργίας είναι καθαρά το Υπουργείο που, επαναλαμβάνω, εάν δεν ήμασταν Κυπριακή Θεοκρατία δεν θα υπήρχε εξαρχής. Θα την είχε καταργήσει με το που το είχε ζητήσει ο μακαριστός Χρυσόστομος, άμεσα και χωρίς περιττούς διαλόγους, και δεν θα το έπαιζε πελλό ή να προσπαθήσει με άτσαλο τρόπο να την ανταλλάξει με την 7η Ιανουαρίου απλά για να μην ανοίξει μέτωπα με τους εκπαιδευτικούς.

Άλλωστε οι ίδιοι παραπονιούνται ότι η σχολική χρονιά συρρικνώνεται διαρκώς και δεν επαρκεί για την κάλυψη της ύλης, συνεπώς έστω και μια μέρα θα είναι κέρδος ή τουλάχιστον ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Υποτίθεται πως η αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης υπερσκελίζει τους καφέδες και το shopping, σωστά;

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ:

• Tο τέλειο έγκλημα: Δίδυμοι κατηγορήθηκαν για ληστεία 7 εκατ. αλλά αφέθηκαν ελεύθεροι για τον πιο απίστευτο λόγο

• Νέες εικόνες με τον 50χρονο ψυχίατρο στο Μαγδεμβούργο 24 ώρες πριν το μακελειό - Έπινε μπύρες χαλαρός σε σνακ μπαρ

• Με κίτρινη προειδοποίηση, καταιγίδες και χαλάζι ο καιρός - Τι μας επιφυλάσσει για τα Χριστούγεννα

• Αλκοόλ και οδήγηση: «Καμπανάκι» για την περίοδο Χριστουγέννων - Οι ποινές και οι τιμές

• Πώς να απολαύσεις το γιορτινό τραπέζι χωρίς ενοχές – Διατροφολόγος στο «Τ»



ΔΗΚΟ: Οι αντικομματικές συμπεριφορές, η τάση για φυγή και στο βάθος ο Οδυσσέας

ΔΗΚΟ: Οι αντικομματικές συμπεριφορές, η τάση για φυγή και στο βάθος ο Οδυσσέας

Είναι γνωστό πλέον και κανείς δεν μπορεί να το κρύψει, ούτε ο Νικόλας Παπαδόπουλος, ότι στο ΔΗΚΟ επικρατεί μια ανησυχία εδώ και καιρό, λόγω των διαφορετικών και έντονων απόψεων που ακούγονται κυρίως από τρεις βουλευτές του κόμματος, για το κυπριακό. Χρίστος Ορφανίδης, Παύλος Μυλωνάς και Ζαχαρίας Κουλίας, είναι οι βουλευτές που βρίσκονται απέναντι στην ηγεσία του κόμματος σε ότι αφορά στον τρόπο που πολιτεύεται και στηρίζει την κυβέρνηση Χριστοδουλίδη.

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Back to top